Saras Blogg

Världens bästa blogg!

Jag vill verkligen ha en egen pool!

Publicerad 2017-08-31 11:58:00 i Allmänt,

Det är så himla snyggt med pool, det är en lyxig känsla. Jag vill egentligen inte bada särskilt mycket jag vill bara sitta på ute platsen och blicka ut över poolen. Kolla här hur snyggt det är med pool!
 
 
Jag undrar vad det kostar att ha en riktigt snygg pool och hur mycket arbete det är. Man måste ju rengöra poolen ibland. Det finns ju enklare lösningar med pool ovan mark till exempel men det är inte lika snyggt för poolen står liksom upp då. Visserligen så kan man bygga en altan runt poolen så att det blir snyggare men det är ändå inte riktigt samma sak.
 
Jag funderar på en billig glasfiberpool på marknivå: Glasfiberpool pris
 
Kolla vilken snygg glasfiberpool, precis som jag vill ha!
 
Har man inte råd med en pool så kan man ju alltid köpa billiga spabad utomhus även om det kanske inte riktigt är samma sak

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela